lørdag 31. oktober 2009

Nydelig høstdag i tomten


Da var de første bildene klar! I går var jeg oppe i tomten. Det var herlig å se de holde på å grave. Nå skjer det endelig! Etter en liten tur i  tomten var jeg og min kjære på byggemøte. Der gikk vi gjennom tilbudet vi hadde fått dagen i forveien. Det var selvfølgelig en del vi ville endre. Så nå venter vi på et tilbud med de endringene vi har gjort, og pris. Det blir spennende.. da får jeg se hvor mye jeg har å rutte med til kjøkken, bad, møbler og slikt. Kommer til å fortelle litt mer om hva vi har valgt, til vi får det endelige tilbudet. Det blir vell i neste uke kanskje... Så nå er det bare å vente til de nye tegningene kommer tilbake etter en ny runde hos arkitekt. Da er det bare å sende tegningene til Sigdal å få pris på kjøkken!! På møtet fikk vi se tegning av områdeplanen. Ser ut som jeg skal få endel hage!!!!! Jippi!!:D




Her er gravemaskinen i full gang med gravingen...




Tenker vi skal få det fint i denne gaten!




Siden vi var oppe i tomten midt i arbeidstiden, så fikk jeg ikke tatt noe bilde derfra. Men tok et utsiktsbilde fra veien. Synest utsikten er nydelig. Nå kommer vi en del lenger opp enn der bilde er tatt, slik at de gamle hvite huset kommer ikke til å komme i veien slik som her.


Nei... nå skal jeg kose meg med et vinglass(eller to...tre....).
Ha en fortreffelig helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails